Microsoft DXR Ray Tracing nové generace slibuje lepší výkon díky SSD
Nová RTX technologie od Microsoftu bude více využívat uložiště netočivých disků, aby ulehčila zatížení VRAM a tím dosahovala lepšího výkonu ve hrách.
Microsoft navrhnul a představil novou metodu, která má urychlit ray tracing ve hrách pomocí aktualizací rozhraní DXR API, a to pomocí využití SSD disků k omezení využití paměti VRAM.
RTX se stalo herním standardem a stále více her jej využívá pro poskytnutí pohlcujícího a realistického obrazu. V dokumenu “Systems and methods for ray tracing acceleration structure level of detail processing” společnost Microsoft uvádí, že ray tracing a s ním spojené akcelerační struktury jsou upravovány či regenerovány softwarem. Snaží se tak přijít s řešením ukládání dat pro rychlejší přenos nezbytných informací a zpracování detailů.
Patent uvádí některá řešení, jako je například možnost spravovat více datových skupin spojených s akceleračními strukturami. Ty mohou být uloženy buď v mezipaměti, nebo v úložných zařízeních jako jsou SSD disky, které nabízejí dostatečnou rychlost.