Scarecrow je další impresivní demo Unreal Engine 5.3, které si můžete vyzkoušet
Rád zkoumám, co různí autoři z UE 5.3 dokážou vykřesat. A vždycky se jedná o velmi solidní práci, takže ani Scarecrow není výjimka. Stahujete a kochejte se.
Pár technologických dem už jsem viděl, vyzkoušel a rovněž popsal zde na PCTuningu. Líbí se mi, když mohu vyzkoušet další kousek UE 5.3 skládanky, která vypadá pořád lépe a lépe. Nyní jsem objevil demo Scarecrow, kde se podíváte do středověké vesnice, která je podezřele opuštěná, ponurá a na polích okolo stojí ve svém věčném klidu nemluvní strašáci. Nemáte žádný cíl, jen zkoumat, objevovat a vcítit se do temné a tíživé atmosféry.
Jako obvykle, demo je hutně náročné na výkon. Můj ne úplně archaický stroj i5-12600KF, 32 GB a RTX 3070 měl opět co dělat. V rozlišení 2560 × 1440 a maximální detaily s DLSS v režimu kvality jsem viděl bídných 20 až 30 FPS. Přepnutí DLSS na výkon přidalo dalších 10 FPS a tu a tam se objevilo i přes 60 FPS. Takže jak se dalo čekat, bez DLSS a ve 4K se snímky propadly na jednomístné hodnoty. Ačkoli je k zapnutí i ray tracing, zdá se že buď nefunguje, nebo není implementovaný. Jde však o alpha demo, tudíž mějme pochopení.
Demo si můžete stáhnout na stránce https://fishtankstudios.itch.io/thescarecrow a autorovi přispět na vývoj, případně se na něj obořit, že chce za svou práci nějaké chechtáky a demo stáhnout i tak.